Video Screencast Help
Symantec to Separate Into Two Focused, Industry-Leading Technology Companies. Learn more.

Endpoint Security 12.1, Wie kann ich bei unmanaged Clients die Laufzeit der Lizenz herausfinden?

Created: 28 Nov 2012 • Updated: 30 Nov 2012 | 4 comments
This issue has been solved. See solution.

Hallo zusammen,

ich habe auf einem unmanaged Client, wie im Artikel http://www.symantec.com/business/support/index?page=content&id=HOWTO55368 beschrieben, die Lizenzdatei eingespielt. Jetzt würde ich gerne sehen, wie lange diese Lizenz am Client PC gültig ist, kann es aber leider nirgends finden. Wäre toll, wenn mir jemand helfen könnte. :-)

Vielen Dank

Martin

Comments 4 CommentsJump to latest comment

Chetan Savade's picture

Salut,

Vérifiez avec le fichier de licence Symantec.

Fichier de licence doit contenir cette information.

Chetan Savade
Sr.Technical Support Engineer, Endpoint Security
Enterprise Technical Support
CCNA | CCNP | MCSE | SCTS |

Don't forget to mark your thread as 'SOLVED' with the answer that best helps you.<

Mithun Sanghavi's picture

Hallo,

Symantec Endpoint Protection ist ein Enterprise Product.

Es gibt keine Möglichkeit, den Ablauf der Lizenz auf einer nicht verwalteten Symantec Endpoint Protection-Client zu überprüfen.

Eine Arbeit um für diese wäre die. Slf (Lizenz-Datei) öffnen und überprüfen Sie das Ablaufdatum.

Hoffe, das hilft!

Mithun Sanghavi
Senior Consultant
MIM | MCSA | MCTS | STS | SSE | SSE+ | ITIL v3

Don't forget to mark your thread as 'SOLVED' with the answer that best helped you.

SOLUTION
Chetan Savade's picture

Salut,

N'oubliez pas de marquer votre fil comme "résolu" avec la réponse qui vous aide à mieux.

Chetan Savade
Sr.Technical Support Engineer, Endpoint Security
Enterprise Technical Support
CCNA | CCNP | MCSE | SCTS |

Don't forget to mark your thread as 'SOLVED' with the answer that best helps you.<